#1 2010-10-11 20:11:44

Kwiatek233

Moderator

Zarejestrowany: 2010-10-10
Posty: 5
Punktów :   

AKT5 (dostępny w dodatku LoD)

OBLĘŻENIE HARROGATH
Cel Misji: Znaleźć i zabić Shenka Nadzorcę;
Miejsce: Krwawe Wzgórza;
Zleceniodawca: Larzuk;
Nagroda: Larzuk zrobi miejsce na gem w dowolnym przedmiocie. Dziur nie można zrobić w przedmiotach miotanych (tj. Oszczepy etc.)

Harrogath jest oblężone przez demony Baala. Jeżeli chcesz się wykazać przed Larzukiem i innymi mieszkańcami Harrogath, powstrzymaj te piekielne katapulty! One mogą zniszczyć chroniące nas mury.
Zadanie uaktywnia się po rozmowie z Larzukiem lub gdy wkraczasz na oblężony teren.
Shenka Nadzorcę spotkamy na Krwawych Wzgórzach czyli terenach za miastem. Dowodzi on oblężeniem Harrogath, jego śmierć spowoduje przerwanie ataku. Potwór ma sporą obstawę, ale zabicie go raczej nie powinno nikomu sprawić problemów. Po pokonaniu Shenka Larzuk wprawi nam w przedmiot miejsce na gem (klejnot, kamień czy runę). Możemy poświęcić dowolny przedmiot z wyjątkiem: przedmiotów, które już posiadają miejsce na klejnot, przedmiotu z runami, niektórych przedmiotów z zestawów i unikalnych, przedmiotów, które nie pozwalają mieć miejsc na klejnoty np. rękawice, pierścienie, amulety itp.

RATUNEK NA GÓRZE ARREAT
Cel Misji: Odnaleźć i uratować 15 uwięzionych Barbarzyńców;
Miejsce: Zlodowaciała Wyżyna;
Zleceniodawca: Qual-Kehk;
Nagroda: Możliwość wynajęcia Barbarzyńcy, a także 3 Runy.

Od momentu upadku oblężenia, Qual-Kehk skoncetrował swoją uwagę w stronę jego ludzi uwięzionych przez demony. Tylko bogowie wiedzą, co sie z nimi dzieje. W tym zadaniu, idź w stronę gór, wypatruj za żołnierzami Qual-Kehka i przyprowadź ich z powrotem.
Zadanie uaktywnia się po rozmowie z Qual-Kehkiem po pokonaniu Shenka Nadzorcy lub po wkroczeniu na Zlodowaciałą Wyżynę.
Udajemy się na Zlodowaciałą Wyżynę i uwalniamy tam Barbarzyńców uwięzionych w trzech grupach po pięciu. W nagrodę otrzymamy od Quel-Kehka możliwośc wynajmowania pomocników - Barbarzyńców oraz 3 runy, z których można ułożyć słowo runiczne.

LODOWE WIĘZIENIE
Cel Misji: Odnaleźć i uratować z lodowego więzienia Anię;
Miejsce: Zamarznięta Rzeka;
Zleceniodawca: Malah;
Nagroda: +10% Odporności na wszystko, rzadki przedmiot zależny od klasy postaci.

Anya, młoda alchemik i córka jednego z zabitych członków starszyzny, zniknęła. Jest silną, potężną kobietą z duchem jak nikt inny, no chyba, że ty sam. Noc przed twoim przybyciem, Malah widziała Anye i Nihlathaka kłócących się o coś. Następnego ranka już jej nie było. Nihlathak ma swoje własne historie na temat tego, gdzie ona jest, ale Malah obawia się, że on coś ukrywa. Coś o czym dowiedziała się Anya. Znajdź Anye i sprowadź ją do Harrogath. Jeżeli coś jest nie tak z Nihlathakiem, ona będzie wiedziała co zrobić.
Zadanie uaktywnia się po rozmowie z Malah lub pojawia się ono po wkroczeniu do Lodowej Jaskini.
Malah zleca nam zadanie odszukania Anyi. O jej uprowadzenie podejrzany jest Nihlathak. Anyę odnajdziemy nad Zamarzniętą Rzeką, aby ją rozmrozić wracamy do Harrogath, żeby otrzymać od Malah miksturę rozmrażania. Po przekazaniu mikstury Anyi lód znika i dziewczyna wraca do miasta. W nagrodę Anya podaruje nam rzadki przedmiot zależny od klasy postaci, Malah natomiast zwój odporności dodający na stałe +10% do wszystkich odporności. Tymczasem Nihlathak znika z miasta...

ZDRADA W HARROGATH
Cel Misji: Zabić Nihlathaka;
Miejsce: Świątynia Nihlathaka;
Zleceniodawca: Anya;
Nagroda: Anya wyryje twoje imię na wybranym przedmiocie

Nihlathak planował dobić targu z Baalem, by chronić samego siebie. Dał Baalowi relikwie Starożytnych, naszą najświętszą rzecz. Pozwala ona posiadaczowi, wejść do wnętrza góry, bez bycia niepokojonym przez strażników. Anya próbowała go powstrzymać, ale została uwięziona. Nihlathak musi zostać zgładzony, zanim zniszczy nas wszystkich. Jego zagubienie nie jest dla niego żadnym wytłumaczeniem. Mimo, iż Ania chciałaby wycisnąć z niego życie własnoręcznie, jednak więzienie, w którym przebywała zbyt ją osłabiło. Musisz go zatrzymać. Powstrzymaj go przed zniszczeniem wszystkiego, co staraliśmy się chronić przez eony.
Zadanie uaktywnia się po rozmowie z Anyą, zaraz po jej uwolnieniu z lodowatego więzienia.
Portal do Świątyni Nihlathaka otwiera nam Anya. W Salach Nieszczęścia (trzeci poziom Świątyni) odnajdziemy Nihlathaka. Będzie on przywoływał sługi do pomocy. Nie trać czasu na wybijanie ich wszystkich, ponieważ Nihlathak może przywoływać je bez końca. Nihlathak używa Wybuchu Zwłok tak skutecznie, że nawet gracze z niesamowitą ilością punktów życia mogą zostać zabici natychmiastowo. Postaraj się podejść NihlatHaka i zabić go jak najszybciej. Po pokonaniu zdrajcy, Anya wyryje imię naszej postaci na wybranym przez nas przedmiocie.

RYTUAŁ PRZEJŚCIA
Cel Misji: Pokonać 3 Starożytnych;
Miejsce: Szczyt Arreat;
Zleceniodawca: Qual-Kehk;
Nagroda: Doświadczenie około

Jesteś coraz bliżej szczytu góry. Nikt przedtem nie doszedł tak wysoko. Dla ludzi z Harrogath, jest to święte miejsce. Najświętsze miejsce. Legendy powiadają, że jest ono chronione przez starożytnych. Nie jest ważne co myśli o tobie Qual-Kehk czy inni. To Starożytni zdecydują czy jesteś godzien wejścia do góry. Powodzenia.
Zadanie uaktywnia się po rozmowie z Qual-Kehkiem lub pojawia się ono, po wejściu na szczyt góry.
Po dotarciu na Szczyt Arreat przechodzimy próbę w postaci walki z trzema starożytnymi wojownikami Barbarzyńców. Po kliknięciu w księgę pośrodku ołtarzu trzej wojownicy z kamienia ożyją i rozpocznie się walka. Jeżeli uciekniesz, przeciwnicy będą zresetowani. Jeżeli otworzysz portal do miasta, również będą zresetowani. Starożytni są dość silni. Postaraj się zabić najpierw najłatwiejszego z nich, aby potem wykończyć pozostałych. Bardzo dobrze sprawdza się Pole Statyczne, albowiem Starożytni są mało odporni na błyskawice. Nagrodą jest ogromna ilość doświadczenia, ale nie większa niż 1 poziom postaci.
Uwaga: Nie możesz wykonać tego zadania jeżeli nie masz poziomu większego lub równego niż 20*poziom trudności, gdzie poziom trudności wynosi 1 dla Normalnego, 2 dla Koszmaru, 3 dla Piekła.


WIGILIA ZNISZCZENIA
Cel Misji: Zabić Sługi Baala, Zabić Baala;
Miejsce: Tron Zniszczenia;
Zleceniodawca: Starożytni;
Nagroda: Przedmiot dobrej jakości, tytuł, przejście na wyższy poziom trudności.

Uważaj. Gdy tylko przekroczysz bramę góry, nie będziesz sam. Baal, Pan Zniszczenia już tam jest. Nawet Tyrael, który zawsze nas ochraniał nie może nam teraz pomóc. Baal zablokował nasze duchowe byty, przed wkroczeniem do Komnaty Kamienia Świata. Tylko śmiertelnicy mają szansę walki z Baalem. Zagraża on Kamieniowi Świata i w ten sposób całej planecie. Musisz powstrzymać Baala, zanim będzie za późno. Jeżeli przejmie on kontrolę nad Kamieniem, wszystko będzie stracone.
Zadanie uaktywnia się po pokonaniu Starożytnych.
Na Tronie Zniszczenia spotkamy ostatniego z przedstawicieli Mrocznej Trójcy. Zanim rozpoczniemy walkę z samym Baalem, musimy pokonać jego sługusów, wraz z super unikalnymi potworami, czyli: Colenzo Niszczycielem (Upadły Szaman), Achmelem Przeklętym (Większa Mumia), Krwawym Bartucem (członek Wysokiej Rady), Ventarem Wyklętym (Balrog) oraz najpotężniejszym z nich Listerem Oprawcą (Sługa Baala). Po ich pokonaniu Baal uda się do Komnaty Kamienia Świata, a my zaraz za nim. Baal może się duplikować, dlatego staraj się trzymać blisko tego oryginalnego. Dość dobrze sprawdza się Pole Statyczne. Baal posiada wiele specjalnych umiejętności. Po prostu skoncentruj się na nim i go pokonaj! Gdy już go zgładzisz, ukaże się nam Tyrael i otworzy portal, po przekroczeniu którego zakończy się gra. Tyrael zniszczy Kamień Świata i dobro po wsze czasy zapanuje w Świecie Sanktuarium (no, przynajmniej do ukazania się trzeciej części Diablo ;p)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.klasa2d-brx.pun.pl www.zmierzchkhorinisrp.pun.pl www.merkury.pun.pl www.combinestheworld.pun.pl www.csreggae.pun.pl