#1 2010-10-11 19:55:56

Kwiatek233

Moderator

Zarejestrowany: 2010-10-10
Posty: 5
Punktów :   

AKT2

SIEDZIBA RADAMENTA
Cel Misji: Znaleźć Siedzibę Radamenta;
Miejsce: Kanały pod Lut Gholein;
Zleceniodawca: Atma;
Nagroda: Księga umiejętności.

W kanałach pod Lut Gholein czają się odrażające potwory żywiące się ludzkim mięsem. Ich przywódca wraz z hordą oddanych mu sług zabili wielu ludzi.
Zadanie uaktywnia się podczas rozmowy z Atmą.
Radament - superunikalny potwór znajdujący się w kanałach pod miastem jest odpowiedzialny za śmierć wielu mieszkańców, w tym syna i męża Atmy. Żądna zemsty kobieta zleca ci za zadanie zabicie go. Bestia znajduje się na 3 poziomie kanałów, obstawa Radamenta to mumie i szkielety, które mogą być wskrzeszane przez swego pana. W nagrodę za zabicie bestii prócz Księgi umiejętności dodającej jeden punkt do wybranej umiejętności, mieszkańcy Lut Gholein obniżą ceny swoich usług. Poza tym w skrzyni zdajdziemy jeszcze Zwój Horadrimów, który przyda się nam w kolejnym zadaniu...

LASKA HORADRIMÓW
Cel Misji: Znaleźć Kostkę Horadrimów, Laskę Królów oraz Zwieńczenie Laski Horadrimów, dokonać ich transmutacji w Kostce;
Miejsce: Kanały pod Lut Gholein, Sale Umarłych, Robacze Gniazdo, Świątynia Żmijoszponów;
Zleceniodawca: Deckard Cain;
Nagroda: Wejście do Komnaty Tal Rasha.

Decard Cain mówi, że magowie z bractwa Horadrim zamknęli potężnego potwora Duriela w grobowcu, by nikomu nie wyrządził krzywdy. Ci sami czarodzieje utworzyli laski, które napełnili specjalną mocą dającą możliwość otworzenia ukrytych wrót grobowca Tal Rasha.
Po tym jak jedną z nich ukradł kłamliwy czarnoksiężnik, drugą postanowiono podzielić na dwie części - drewniany kij oraz metalowe zwieńczenie - i ukryć je oddzielnie, by nie zostały odnalezione.
Zadanie uaktywnione jest podczas rozmowy z Cainem, po zabiciu Radamenta i przyniesieniu zwoju Horadrimów.
Zwój Horadrimów, który znaleźliśmy podczas wykonywania poprzedniego zadania, zanosimy do Deckarda Caina. Ten po odczytaniu zwoju zleci nam kolejną misję - odnalezienie starożytnych artefaktów Horadrimów i połączenie ich w całość. Pierwszy z nich i zarazem najważniejszy, Kostkę Horadrimów, zdobędziemy na 3 poziomie w Salach Umarłych. Po drugi artefakt, Laskę Królów, udajemy się na Daleką Oazę, gdzie odszukamy wejście do Robaczego Gniazda, w którym na 3 poziomie znajduje się owa laska. Na najniższym poziomie Gniazda przyjdzie nam się zmierzyć z królową piaseczników - Zimnoczerwem. Ostatni z artefaktów, zwieńczenie laski horadrimów - Amulet Żmiji - leży na ołtażu Żmijoszponów w Świątyni Żmijoszponów na poziomie 2. Gdy już zdobędziemy wszystkie te przedmioty musimy transmutować w Kostce Horadrimów dwa pozostałe. W ten sposób powstanie Laska Horadrimów, którą zanosimy do Grobowca Tal Rasha, po włożeniu jej w otwór na podeście, otworzy się przejście do komnaty, w której przyjdzie nam zmierzyć się z Durielem.


SPLAMIONE SŁOŃCE
Cel Misji: Zniszczyć ołtarz;
Miejsce: Świątynia Żmijoszponów;
Zleceniodawca: Drognan;
Nagroda: Zwieńczenie Laski Horadrimów.


Po wejściu do Zaginionego Miasta słońce przestaje świecić i nastaje ciemność. Drognan poszukiwał odpowiedzi na temat, dlaczego tak się dzieje i uważa, że jest to związane ze Świątynią Żmijoszponów. Znajdż ją pod pustynnymi piaskami i rozwiąż problem tej klątwy.
Świątynia Żmijoszponów znajduje się w Dolinie Węży, musimy przebyć korytarze Świątyni, pokonując po drodze hordy Żmijoszponów i zniszczyć ołtarz, dzięki czemu do świata Sanktuarium powróci dzień, a my zdobędziemy zwieńczenie laski horadrimów.

TAJEMNE SANKTUARIUM
Cel Misji: Znaleźć Dziennik Demonologa;
Miejsce: Pałacowe Piwnice poziom 3, Tajemne Sanktuarium;
Zleceniodawca: Drognan;
Nagroda: Portal do Kanionu Maga


Drognan dawno temu, podczas swoich poszukiwań odnotował, że aby dojść do grobowca Tal Rasha trzeba rozprawić się z Demonologiem, władcą żywiołów, którego znaleźć można w Tajemnym Sankturarium. Co prawda sam Drognan nie pokonał go, jednak to może być dla ciebie dobra wskazówka. Demonolog jest potężnym magiem otoczonym hordami potworów, które uwięził w swoim sanktuarium. Jeśli go znajdziesz i zgładzisz to wg. Drognana na pewno odkryjesz lokalizację grobowców. Porozmawiaj z Jerhynem - on zna sekretne przejście do Haremu, który jest początkiem trudnej drogi do pokonania zła. Jednej nocy krzyki przeszły echem po Lut Gholein. To biedne dziewczęta były więzione przez spłodzone w Piekle demony i zmuszane do nierządu. Odważni strażnicy próbowali zepchnąć potwory do defensywy i w konsekwencji do ucieczki, jednak okazali się zbyt słabi. Demony kontynuowały zniszczenie w dolnych częściach pałacu. Jerhyn otwiera je dla ciebie, by doprowadziły cię do Tajemnego Sankturarium.
Zadanie zostaje uaktywnione podczas rozmowy z Drognanem i Jerhynem, po aktywacji ostatniego zadania.
W Pałacowych Piwnicach na poziomie 3 znajdziemy portal do Tajemnego Sanktuarium. Udajemy się tam w celu poszukiwania Dziennika Horazona. Po jego odnalezieniu i odczytaniu otworzy się portal do Kanionu Maga. Przechodzimy przez niego...

DEMONOLOG
Cel Misji: Zabić Demonologa;
Miejsce: Tajemne Sanktuarium;
Zleceniodawca: Zadanie uaktywnia się po spotkaniu Demonologa;
Nagroda: Znak właściwego grobowca.


Zadanie ściśle powiązane z poprzednim. Dziennika Horazona pilnuje jego autor, czyli Horazon Musimy go pokonać. Gdy już tego dokonamy ukaże nam się znak prawdziwego Grobowca Tal Rasha, który znajduje się w Kanionie Maga.

SIEDEM GROBOWCÓW
Cel Misji: Zabić Duriela;
Miejsce: Grobowiec Tal Rashy;
Zleceniodawca: Jerhyn;
Nagroda: Możliwość przejścia do Aktu III.

Udowodniłeś już swoje umiejętności i odwagę. Jerhyn postanowił zaufać ci w sprawie, o której wcześniej nie chciał mówić. Wraz z Drognanem postanowili dać szanse mrocznemu wędrowcy, który niedawno uwolnił ich świat od Diablo. Drognan wierzy, że to sam Diablo przemierza pustynie w poszukiwaniu sekretnego grobowca, gdzie wielki Horadrim, Tal Rasha uwięził Baala. Znajdź właściwy grobowiec Tal Rasha.
Zadanie uaktywnione jest przez Jerhyna po osiągnięciu 21 poziomu lub poprzez wykonanie zadań od pierwszego do trzeciego.
W prawdziwym Grobowcu Tal Rasha odnajdziemy podest z otworem na Laskę Horadrimów. Umieszczamy w nim laskę, otworzy nam się wówczas przejście do Komnaty Tal Rasha. Za nim wejdziemy do owej komnaty, będziemy musieli pokonać pierw strażnika - Duriela. Gdy już tego dokonamy udajemy się do wnętrza gdzie czeka na nas uwięziony Archanioł Tyrael. Po uwolnieniu go udajemy się do miasta, gdzie po rozmowie z Jerhynem i następnie Meshifem, odpływamy statkiem do Kurast...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aldanidar.pun.pl www.skerls.pun.pl www.boksy.pun.pl www.stars-world.pun.pl www.legion-potepionych.pun.pl